W jaki sposób złożyć skargę? |
W razie zawinionego naruszenia praw pacjenta przez pracowników GSPZPOZ, pacjent ma prawo złożyć skargę. Skargę można złożyć: 1)w siedzibie GSPZPOZ: a) osobiście u Kierownika GSPZPOZ w każdy wtorek w godzinach: 8:00 – 10:00, b)na piśmie w godzinach pracy sekretariatu (7:25 – 15:00 ) c) w formie wpisu w „Książce skarg i wniosków”, znajdującej się w kartotece w Przychodni POZ w Iłży lub w Przychodni POZ w Jasieńcu Iłżeckim – Filii, 2)w Urzędzie Miejskim w Iłży, 3) w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta, 4)w Biurze Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej Okręgowej Izby Lekarskiej, 5)w Biurze Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych, 6)w Mazowieckim Oddziale Wojewódzkim NFZ – Delegatura w Radomiu, 7)w Biurze Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, 8)w Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich. |
Data modyfikacji: 2020-01-03 11:01:25
Opublikowane przez: Jacek Pypeć