W razie zawinionego naruszenia praw pacjenta przez pracowników GSPZPOZ, pacjent ma prawo złożyć skargę. Skargę można złożyć:
1)w siedzibie GSPZPOZ:
a) osobiście u Kierownika GSPZPOZ w każdy wtorek w godzinach: 8:00 – 10:00,
b)na piśmie w godzinach pracy sekretariatu (7:25 – 15:00 )
c) w formie wpisu w „Książce skarg i wniosków”, znajdującej się w kartotece w Przychodni POZ w Iłży lub w Przychodni POZ w Jasieńcu Iłżeckim – Filii,
2)w Urzędzie Miejskim w Iłży,
3) w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta,
4)w Biurze Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej Okręgowej Izby Lekarskiej,
5)w Biurze Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych,
6)w Mazowieckim Oddziale Wojewódzkim NFZ – Delegatura w Radomiu,
7)w Biurze Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych,
8)w Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich. |